Η προετοιμασία σας για μία έκθεση, ένα συνέδριο ή μια εταιρική εκδήλωση αποτελεί κάτι πολύ περισσότερο από την προετοιμασία για ένα ακόμη εταιρικό γεγονός.
Στη FOTOLIO γνωρίζουμε πολύ καλά ότι ο «πυρετός» της προετοιμασίας ξεκινάει πολύ νωρίτερα από τις μέρες του event. Η εκθεσιακή σας προβολή από άποψη κατασκευών προετοιμάζεται μήνες πριν. Όλο το υλικό που θα διαμοιραστεί και θα χρησιμοποιηθεί κατά τις μέρες της έκθεσης πρέπει να είναι έτοιμο και παραδοτέο σε εσάς πριν την άφιξή σας στο εκθεσιακό.
Παρακάτω θα βρείτε εφτά τρόπους με τους οποίους μπορείτε να ξεχωρίσετε σε ένα συνέδριο, μία έκθεση ή μια εκδήλωση.
-
«Δομήστε» σωστά το χώρο προβολής σας
Ένας εκθεσιακός χώρος υψηλής ποιότητας σε μία έκθεση ή ένα συνέδριο ή ακόμη και μία εκδήλωση δημιουργεί μία αξέχαστη εντύπωση στους επισκέπτες και αποτελεί σφραγίδα επαγγελματισμού. Είτε πρόκειται για λίγα τετραγωνικά διαθέσιμου χώρου σε ένα συνέδριο, είτε για ένα περίπτερο μεγάλου μεγέθους αφιερώστε χρόνο έγκαιρα στο να τα «δομήσετε» σωστά, επιλέγοντας τα κατάλληλα υλικά. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν roll-up banners, εξωτερική σήμανση ή ακόμη και custom made κατασκευές.
-
Επενδύστε σε εκτυπώσεις μεγάλου μεγέθους
Για να μην «χαθείτε» στο πλήθος επενδύστε σε εκτυπώσεις μεγάλου μεγέθους υψηλής ποιότητας που θα μεταδίδουν ξεκάθαρα τα εταιρικά σας μηνύματα. Εάν είναι η πρώτη φορά που δημιουργείται κάτι τέτοιο φροντίστε έγκαιρα να διαμορφώσετε αρχεία υψηλής ανάλυσης με τα οποία θα διασφαλίσετε ότι η απόδοση των χρωμάτων και των μηνυμάτων θα είναι άριστη.
-
Δημιουργήστε εταιρικό υλικό ειδικά για αυτό το σκοπό
Φτιάξτε εγκαίρως τα υλικά εταιρικής ταυτότητας όπως brochures και φυλλάδια που θα διαμοιράσετε στο συνέδριο, την έκθεση και/ή την εκδήλωση. Πολλές φορές αυτό σημαίνει ότι ή θα πρέπει να επανεκτυπώσετε υλικό που έχετε ήδη για να βρίσκεται σε επαρκή ποσότητα ή θα φτιάξετε κάποιο υλικό εκ νέου που θα ταιριάζει καλύτερα με τους σκοπούς που θέλετε να επιτύχετε και τα μηνύματα που θέλετε να μεταδώσετε στην εκάστοτε εκδήλωση.
-
Χρησιμοποιήστε αναλώσιμα που φέρουν την εταιρική σας ταυτότητα
Αντί να προμηθευτείτε ένα οποιοδήποτε block και στυλό, επενδύστε σε υλικά που θα φέρουν την εταιρική σας ταυτότητα και το λογότυπό σας. Συμβουλεύστε τους συνεργάτες σας και το προσωπικό σας να χρησιμοποιούν γραφική ύλη που φέρει το λογότυπο σας και εντυπωθείτε θετικά στη μνήμη και στη συνείδηση κάθε επισκέπτη και δυνητικού πελάτη.
-
Επενδύστε σε οπτικοακουστικό εξοπλισμό και υλικό
Η δύναμη της εικόνας είναι αδιαμφισβήτητη. Αν ο χώρος της εκδήλωσης και της προβολής σάς το επιτρέπει, επενδύστε σε οπτικοακουστικό εξοπλισμό που θα προβάλλει όλα αυτά που θέλετε να μοιραστείτε. Ένα εταιρικό βίντεο εναρμονισμένο με την εταιρική σας ταυτότητα και επικοινωνία είναι σίγουρο ότι θα εντυπωσιάσει και θα ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.
-
Μην αμελήσετε τα give-away
Είτε διοργανώνετε, είτε συμμετέχετε σε μια εκδήλωση μεριμνήστε εγκαίρως για τα give-away που θα δίνονται στους παρευρισκόμενους και στους επισκέπτες. Δημιουργήστε εύχρηστο υλικό που θα φέρει την εταιρική σας ταυτότητα, όπως mouse pads, κούπες, καπέλα, και ενισχύστε έτσι το brand awareness, επιτυγχάνοντας την «εμφάνισή» σας σε διάφορα μέρη ακόμη και μετά το πέρας της έκθεσης.
-
“Ανταμείφτε” τους επισκέπτες σας μετά το τέλος της εκδήλωσης
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, του συνεδρίου και της εκδήλωσης είναι σημαντικό να κρατάτε αρχείο όλων των επισκεπτών σας και όσων εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Μετά το τέλος της εκδήλωσης μπορείτε να διαμορφώσετε μία βάση δεδομένων την οποία θα χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε προσωποποιημένα έντυπα προϊόντα με τα οποία θα εκφράζετε τις ευχαριστίες σας για το ενδιαφέρον που εκδήλωσαν. Κατά αυτόν τον τρόπο θα τους δείξετε την εκτίμησή σας, θα τους κάνετε να αισθανθούν «ξεχωριστοί», θα δημιουργήσετε θετική εντύπωση και θα κερδίσετε πόντους.
Αφιερώστε χρόνο στη διαμόρφωση, δημιουργία και παραγωγή των παραπάνω και διασφαλίστε την επιτυχία της διοργάνωσης και/ή της συμμετοχής σας. Κατά αυτόν τον τρόπο τα ανταποδοτικά οφέλη θα είναι μεγαλύτερα και θα «εξαργυρώσετε» γρηγορότερα την επένδυσή σας.
Author : Στέλλα Καλαποτλή, Community Manager FOTOLIO