Η ανάγκη για προβολή σε εκδηλώσεις με stand αφορά όλες τις εταιρείες ανεξαρτήτου μεγέθους, καθώς αποτελεί σημαντική ενέργεια εξωστρέφειας. Οι εταιρικές εκθέσεις, συνέδρια και events συνιστούν σημαντικό κομμάτι της εταιρικής επικοινωνίας και της ενίσχυσης του brand awareness
Πώς προκύπτει η ανάγκη για ένα stand προβολής
Η ανάγκη για συμμετοχή σε εκθέσεις, συνέδρια και events προκύπτει από την ανάγκη προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών καθώς και από την ανάγκη μελέτης του ανταγωνισμού. Μία συμμετοχή σε έκθεση, συνέδριο ή event ενισχύει το brand awareness και προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες προβολής, επικοινωνίας, και δημοσίων σχέσεων.
Η ανάγκη αυτή συνεπάγεται την ανάγκη σχεδιασμού και δημιουργίας ενός εκθεσιακού stand, με τον όρο να χρησιμοποιείται εδώ για να περιγράψει ένα stand συμμετοχής σε εκδήλωση οποιασδήποτε μορφής (συνέδριο, έκθεση, event κτλ.), που θα καλύψει και θα σηματοδοτήσει την εκάστοτε συμμετοχή. To stand αυτό μπορεί να είναι από μία απλή σύνθεση roll-up banners μέχρι μία ολοκληρωμένη κατασκευή εκθεσιακού περιπτέρου που επεκτείνεται στο διανεμημένο χώρο και μπορεί να κυμαίνεται από ελάχιστα μέχρι πάρα πολλά τετραγωνικά μέτρα.
Σημαντικοί παράγοντες για την δημιουργία ενός stand προβολής
Ο σχεδιασμός και η δημιουργία ενός stand, έπεται της επιλογής του χώρου όπου θα διαμορφωθεί η εταιρική παρουσία και συμμετοχή. Τα χαρακτηριστικά αυτού του χώρου, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του θα προσδιορίσουν και τα χαρακτηριστικά του εκθεσιακού stand.
Για παράδειγμα, σε εκδηλώσεις που υπάρχουν προδιαγεγραμμένα πλάνα κατόψεων με τα stands θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η θέση του stand πριν το σχεδιασμό και την επιλογή υλικών. Σε μεγάλες εκθέσεις για παράδειγμα, η κάτοψη των χώρων διαμορφώνει εκθεσιακά stand που μπορεί να είναι μονόφατσα, δίφατσα, τρίφατσα ή ανοιχτά (open), περιγραφές που αναφέρονται στις ανοιχτές πλευρές του κάθε stand σε κάθε περίσταση.
Ανεξάρτητα από το μέγεθος των παραπάνω σε τετραγωνικά μέτρα η μορφή που έχει ο αδόμητος χώρος που έχει επιλεχθεί παίζει καθοριστικό ρόλο στη συνολική δημιουργία του stand. Σε συνέδρια πολλές ο χώρος αυτός είναι «αυθαίρετος» και προσδιορίζεται αφού τοποθετηθούν οι λεπτομέρειες και τα δομικά στοιχεία του stand.
Κατά το σχεδιασμό ενός stand προβολής
Κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού του εκθεσιακού σας stand λάβετε υπόψη τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θέλετε να προβάλλετε.
Όσον αφορά στα πρώτα θα πρέπει να προβλέψετε και να δημιουργήσετε τις κατάλληλες θέσεις και προθήκες όπου θα τοποθετούνται και θα είναι πλήρως ευδιάκριτα στο κοινό και στους πελάτες σας. Όσον αφορά στις υπηρεσίες σας, δημιουργήστε ευδιάκριτα μηνύματα και θέματα που θα προβάλλονται μέσω εκτυπώσεων μεγάλης διάστασης.
Οι εκτυπώσεις αυτές μπορούν να είναι αυτοκόλλητες στα τοιχία του stand, εφόσον υπάρχουν, ή να βρίσκονται σε αυτοστεκούμενα στοιχεία όπως είναι οι αράχνες, τα roll-ups, και τα banners με ειδικούς μηχανισμούς στήριξης. Προβλέψτε εγκαίρως τη δημιουργία των αρχείων σε υψηλή ανάλυση με τα στοιχεία της εταιρείας, και τα μηνύματα που θέλετε να προβάλλετε.
Εμπιστευτείτε το σχεδιασμό του εκθεσιακού σας stand και των στοιχείων προβολής σε επαγγελματίες του είδους που γνωρίζουν πώς να δημιουργήσουν το βέλτιστο αποτέλεσμα στο χώρο που έχετε διαθέσιμο. Ξεκινήστε έγκαιρα την προετοιμασία σας, εξετάστε τις επιλογές που σάς δίνονται και ξεχωρίστε δυναμικά σε κάθε έκθεση, συνέδριο ή εκδήλωση που συμμετέχετε.
Συντάκτης : Στέλλα Καλαποτλή, Community Manager Fotolio