Fotolio - Offset & Ψηφιακές Εκτυπώσεις

Ο Στρατηγικός σας συνεργάτης!

T +30 (216) 6000 500
Email: [email protected]

FOTOLIO S.A.
Λ. Κηφισσού 157-159

Open in Google Maps
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube
  • Google
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ
    • The F Experience
    • The F Advantage
    • The F Certificates
    • The F Care
    • The F People
    • The F Career
    • The F Policies
      • Κώδικας Δεοντολογίας
      • Πολιτική Ποιότητας
      • Κοινωνική Πολιτική
      • Περιβαλλοντική Πολιτική
      • Πολιτική Αειφόρου Διαχείρισης Δασών
      • Πολιτική Ασφάλειας Τροφίμων
    • GDPR
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ
  • AMEA
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Γλώσσα
    • EnglishEnglish
    • Italian Italian
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube
  • Google
EPANEK
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • Εκτύπωση Offset
    • Εκτύπωση Ψηφιακή Offset
      • Digital Offset Indigo
    • Ψηφιακή εκτύπωση
      • Digital XEIKON
    • Συσκευασία
    • Εκτύπωση On Demand
    • Εκτύπωση με μεταβλητά δεδομένα
    • Εκτύπωση Large Format
    • Προεκτύπωση
    • Μετεκτύπωση
  • ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ
    • Εκδόσεις & Βιβλία
    • Εκτυπώσεις για την Εστίαση
    • Εταιρική Επικοινωνία
    • Εταιρική ταυτότητα
    • Οπτικό περιεχόμενο
    • Προβολή & Προώθηση
    • Πωλήσεις & Marketing
  • FOTOLIO360
    • FOTOLIO360 για Designers
    • FOTOLIO360 για Επαγγελματίες
    • FOTOLIO360 για Επιχειρήσεις
  • TΗΕ F SUPPORT
    • Το λεξικό της τυπογραφίας
    • FAQs
  • SHOWROOM
  • BLOG
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • BLOG
  • Variable Data Printing
  • Προσωποποιημένα έντυπα που «μιλούν» απευθείας στον τελικό χρήστη
Fotolio Marketing
Tuesday, 04 July 2017 / Δημοσιεύτηκε Variable Data Printing

Προσωποποιημένα έντυπα που «μιλούν» απευθείας στον τελικό χρήστη

fotolio the blog Personalised printings for effective marketing

Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς, πολλοί θεώρησαν ότι η εκτύπωση είναι ένα νεκρό μέσο και ότι το διαδίκτυο είναι μονόδρομος. Στην πραγματικότητα, η εκτύπωση συνεχίζει να αναπτύσσεται παράλληλα με την έξαρση της νέας τεχνολογίας. Έντυπα και διαδικτυακά μέσα εξακολουθούν να διατηρούν στενή σχέση. Ωστόσο, θα μπορούσαμε να πούμε ότι “Έχει επέλθει το τέλος του εντύπου…όπως το ξέραμε”, δηλαδή εκατοντάδες χιλιάδες έντυπα ἀτάκτως ἐρριμμένα στην αγορά.

 

Effective Targeted Marketing

Οι εξοικειωμένοι σύγχρονοι marketers πηγαίνουν ένα βήμα μπροστά στο να κατανοήσουν καλύτερα τους πελάτες τους. Με την επανάσταση στα “Big Data”, αναλύουν τα δεδομένα πελατών για να πάρουν καλύτερες αποφάσεις σε όλα τα επίπεδα. Οι Marketers σήμερα καλούνται να καταλάβουν και να μετρήσουν πως συμπεριφέρεται το κοινό που απευθύνονται και στη συνέχεια να αναγνωρίσουν τους παράγοντες εκείνους που θα πείσουν αυτό το κοινό να μετατραπεί σε πελάτες. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να διαφοροποιήσουν τις εκστρατείες τους για να ανταποκριθούν σε ποικίλα κριτήρια για αυτό και επενδύουν όλο και περισσότερο σε στοχευμένες καμπάνιες για να απευθυνθούν στους πελάτες τους και να τους προσεγγίσουν με αποτελεσματικό τρόπο.

Σημαντικό εργαλείο σε αυτόν το στόχο αποτελεί η ψηφιακή εκτύπωση και οι δυνατότητες διαφοροποίησης που δίνει στην έντυπη επικοινωνία. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι, αν στο παρελθόν είχαμε ένα Χ παραγόμενο αριθμό αντιτύπων, σήμερα τα παραγόμενα αντίτυπα μπορεί να εξακολουθούν να είναι Χ διαιρούμενα όμως σε διαφορετικά κοινά και με πιο στοχευμένα δεδομένα. Με την ψηφιακή εκτύπωση ο σύγχρονος Marketer έχει τη δυνατότητα να τμηματοποιήσει την εκτυπωτική του παραγωγή σύμφωνα με το κοινό και/ή με τον σκοπό. Είναι επίσης αυτονόητο ότι με τον ίδιο τρόπο κάνει το Τμήμα Προμηθειών ευτυχισμένο καθώς δεν καταφεύγει σε πολυάριθμες παραγωγές αλλά σε ποσότητες τόσες όσες χρειάζεται κατά περίπτωση.

 

Ψηφιακή εκτύπωση & προσωποποίηση

Με τη δυνατότητα που έχει η ψηφιακή εκτύπωση να παράξει προσωποποιημένα υλικά για το Marketing, γίνεται όλο και περισσότερο σημαντική και απαραίτητη στους marketers καθώς ψάχνουν για νέους τρόπους να συνδεθούν με τους πελάτες τους.

Η δυνατότητα προσωποποίησης είναι μία από τις πιο χρήσιμες τάσεις στην ψηφιακή εκτύπωση, στην οποία οι μάρκες στοχεύουν σήμερα. Είναι η πρακτική κατά την οποία παρέχεται μία εμπειρία στον πελάτη που είναι καλά ευθυγραμμισμένη με τις προτιμήσεις του καταναλωτή και τις συγκεκριμένες ανάγκες του. Έχει βρεθεί μάλιστα ότι ένας όλο και αυξανόμενος αριθμός εταιρειών στοχεύει να επενδύσει στην προσωποποίηση τόσο μέσω της ψηφιακής εκτύπωσης όσο και άλλων εργαλείων.

Άλλωστε, η φύση της ψηφιακής εκτύπωσης επιτρέπει σε κάθε τεμάχιο να είναι προσωποποιημένο και διαφορετικό σύμφωνα με τις πληροφορίες της βάσης δεδομένων των πελατών. Εξατομικευμένες πληροφορίες για το προϊόν μπορούν να συμπεριληφθούν σε ένα είδος, επιτρέποντας έτσι στο έντυπο να χρησιμοποιηθεί σαν ένα συνδυαστικό μέσο προσέγγισης Marketing. Επιπλέον, επιλεγμένα γεωγραφικά, δημογραφικά, και κοινωνικά δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν επιτρέποντας έτσι στους marketers να απευθυνθούν με μεγάλη αμεσότητα στους τελικούς χρήστες, δημιουργώντας μοναδικά προϊόντα.

Οι δυνατότητες είναι πραγματικά ατελείωτες καθώς η εξατομίκευση μπορεί να κυμαίνεται από ένα μόνο όνομα σε ένα ολόκληρο σχεδιαστικό έργο με αλλαγή των χρωμάτων και των εικόνων για να ταιριάζει στις προτιμήσεις του τελικού χρήστη και να τον προσελκύσει . Ένα εξατομικευμένο τυπωμένο μήνυμα προσεκτικά διατυπωμένο με βάση τις πληροφορίες της βάσης δεδομένων των πελατών μπορεί να μιλήσει πιο άμεσα στον αποδέκτη από ένα μήνυμα στην τηλεόραση.

Τα οφέλη της προσωποποίησης

Και ενώ ο καθένας μας εύκολα θα πετούσε ένα έντυπο γενικών πληροφοριών ακόμη και από την αγαπημένη του μάρκα, είναι βέβαιο ότι θα κρατούσε για μεγάλο χρονικό διάστημα το έντυπο που η ίδια μάρκα θα απευθυνόταν προσωπικά σε αυτόν. Όλοι απολαμβάνουμε την προσωπική επαφή, και αυτό δεν ισχύει λιγότερο όταν πρόκειται για τα έντυπα προώθησης και προβολής. Ως ανθρώπινα όντα, χρειαζόμαστε τα συναισθήματά μας να είναι ικανοποιημένα, και προφανώς αυτή η ανάγκη δεν ικανοποιείται από ένα απρόσωπο κομμάτι εκτύπωσης.

Mass customization

Ζούμε σε έναν κόσμο υψηλής τεχνολογίας, ωστόσο οι καταναλωτές επιθυμούν υψηλό «άγγιγμα». Θέλουν να αναγνωρίζονται ως ανθρώπινα όντα και το προσωποποιημένο marketing μέσω της ψηφιακής εκτύπωσης δίνει στον πελάτη μία αίσθηση ταυτότητας. Παύουν πια να είναι ένας από τις μάζες, και αντί αυτού γίνονται ένα άτομο με μοναδικές επιθυμίες και ανάγκες. Οι καταναλωτές παύουν να συντονίζονται στο μαζικό marketing στην εκτύπωση γιατί έχουν «βομβαρδιστεί» από αυτό παντού. Ένα προσωποποιημένο μήνυμα σε έντυπο που είναι σχετικό είναι πολύ πιο πιθανό να τραβήξει την προσοχή τους και να φανεί πιο αξιόπιστο. Ακόμη και οι Millennials έχουν πει σε έρευνες που έχουν διεξαχθεί ότι το εξατομικευμένο έντυπο υλικό τους κάνει να αισθάνονται πιο κοντά στους ανθρώπους από ότι οι ψηφιακές μορφές (e-mail, SMS, κλπ).

 

Loyalty programs

Η εξατομικευμένη ψηφιακή εκτύπωση παρέχει στις μάρκες ευκαιρίες να μιλήσουν σε διαφορετικά κοινά ενώ διασφαλίζουν ότι ο πυρήνας της ταυτότητάς τους παραμένει προστατευμένος. Έρευνες έχουν δείξει ότι προγράμματα πιστότητας πελατών μετά την αγορά που περιείχαν εξατομικευμένες προσφορές ήταν ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες ενθάρρυνσης επαναλαμβανόμενης αγοράς. Αυτό δεν δημιουργεί καθόλου έκπληξη. Η διατήρηση πελατών χτίζεται πάνω στη σχέση και την οικειότητα, δύο πράγματα τα οποία η προσωποποίηση στην έντυπη επικοινωνία τόσο διευκολύνει όσο και στηρίζεται επάνω.

Στην ερώτηση λοιπόν : “ Να τυπώσει κανείς ή να μην τυπώσει;” η απάντηση είναι : ‘ να τυπώσει…ψηφιακά και εξατομικευμένα.

Author : Στέλλα Καλαποτλή

Save

Save

  • Tweet
Tagged under: direct mail, effective marketing, on demand printing, personalized printing, variable data printing, προσωποποίηση, ψηφιακή εκτύπωση

Διαβάστε περισσότερα

fotolio synedrio ekthesi ekdilosi
7 Τρόποι για να ξεχωρίσετε σε ένα συνέδριο, μία έκθεση ή μια εκδήλωση
fotolio ektyposeis etairikh taytothta 1stProduct Folders
Δημιουργώντας το folder σας
Fotolio at TEDx University of piraeus 2017 start
Fotolio @ TEDxUniversityofPiraeus

Featured Posts

  • aimodosia 15 logoi axizei entaxete zoi sas 750x400 1

    Φοιτητική Ομάδα Εθελοντικής Αιμοδοσίας

    0 comments
  • xamogelo tou paidiou 1 1021x576

    Εκτύπωση μονόφυλλου ενημέρωσης για το Χαμόγελο & Τρόπους στήριξης.

    0 comments
  • Fotolio kai oi mystikoi kosmoi

    Η FOTOLIO και «οι μυστικοί κόσμοι του Ευγένιου Τριβιζά»

    0 comments
  • Vellios School of Art @ Fotolio

    Vellios School of Art @ Fotolio

    0 comments
  • fotolio life in color

    Χρώμα & Ποιότητα Εκτύπωσης

    0 comments

Archives

  • December 2019
  • November 2019
  • Γενάρης 2018
  • December 2017
  • November 2017
  • October 2017
  • September 2017
  • August 2017
  • July 2017
  • June 2017
  • November 2016
  • October 2016
  • September 2016

Categories

  • Color-technology
  • Company news
  • Digital Offset
  • Digital printing
  • Interviews
  • large format printing
  • Offset printing
  • Printing techniques
  • Product packaging
  • Promo packaging
  • Promotional material
  • Tips
  • Variable Data Printing

Διεύθυνση

Άνοιγμα στο Google Maps


Αριθμός Εθνικού Μητρώου Παραγωγών Αποβλήτων: 10708
EPANEK

EPANEK

e bannerespaEΤΠΑ460X60

e bannerespaEΤΠΑ460X60

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • Εκτύπωση Offset
    • Εκτύπωση Digital Offset
    • Ψηφιακή Εκτύπωση
    • Συσκευασία
    • Εκτύπωση On Demand
    • Variable Data Printing
    • Large Format Printing
    • Υλικά & Επεξεργασία
    • Προεκτύπωση
    • Μετεκτύπωση
  • ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ
    • Εταιρική ταυτότητα
    • Πωλήσεις & Marketing
    • Εταιρική Επικοινωνία
    • Προβολή & Προώθηση
    • Εκδόσεις & Βιβλία
    • Υλικά για Εκδηλώσεις
    • Εκτυπώσεις για την Εστίαση
    • Οπτικό περιεχόμενο
  • FOTOLIO360
    • Για Designers
    • Για Επαγγελματίες
    • Για Επιχειρήσεις
  • THE F SUPPORT
    • Το λεξικό της τυπογραφίας
    • FAQs
  • SHOWROOM
  • BLOG

© 2017-2022 All rights reserved. Fotolio S.A.
ΓΕΜΗ: 086002202000
Created by FOTOLIO Digital Marketing team - Developed by Infinity Web

TOP