Η προώθηση προϊόντων στην αγορά των Τροφίμων & Ποτών κινείται σε “άλλο” επίπεδο. Ευφάνταστες συσκευασίες, καινοτόμες μέθοδοι προβολής και επιθετική στρατηγική συστρατεύονται για να αποκομιστούν τα μέγιστα οφέλη και να κερδίσουμε την μάχη του ραφιού. Σε αυτό το πλαίσιο η συσκευασία παίζει κυρίαρχο ρόλο. Ας μην λησμονούμε ότι ο μέσος χρόνος που παραμένουμε ως καταναλωτές μπροστά από ένα προϊόν, δεν υπερβαίνει τα 3-4 δευτερόλεπτα. Αν η εικόνα του προϊόντος καταφέρει να αυξήσει αυτόν τον χρόνο, τότε μπορούμε να αναμένουμε αύξηση των πωλήσεων.
Τρία μπουκάλια κρασιού στην ίδια συσκευασία
Η γαλλική κληρονομιά του Οινοποιείου, ο συνδυασμός ελληνικών και γαλλικών ποικιλιών καθώς και η “cheerful” διάθεση που υπόσχονται τα κρασιά αυτά ήταν τα σημεία που ενέπνευσαν την TheBrandHouse για τη δημιουργική προσέγγιση μιας φρέσκιας, νεανικής σειράς ατομικών κρασιών. Στο συγκεκριμμένο project ζητήθηκε η συνεργασία μας για την δημιουργία συσκευασίας, όπου τρία μικρά μπουκάλια κρασιού (λευκό, ροζέ και κόκκινο) έπρεπε να φιλοξενηθούν σε ένα ενιαίο κουτί. Καθώς τα ίδια τα μπουκάλια είχαν ιδιαίτερο σχεδιασμό, η συσκευασία έπρεπε να αποτελεί συνέχεια αυτού του σχεδιασμού και να είναι “διάφανη”, επιτρέποντας στον καταναλωτή να βλέπει τα μπουκάλια. Το vintage ύφος, που είχε επιλέξει ο σχεδιαστής ήταν μία ακόμη πρόκληση. Το δημιουργικό σκεπτικό ήταν συγκεκριμμένο: το Le Petit Cirque είναι μία μίνι σειρά κρασιών που παρουσιάζει τον μαγικό κόσμο του τσίρκου με ένα «φελινικό» σουρεαλισμό, σε vintage εικαστική απόδοση και minimal διάσταση.
Η δύναμη της συνεργασίας
Με την καθοδήγηση των στελεχών της TheBrandHouse οι εξειδικευμένοι τεχνίτες της FOTOLIO μέτρησαν προσεκτικά, δοκίμασαν, ξαναμέτρησαν, πρότειναν, έκαναν crash-test και έτσι εγκρίθηκε μία συσκευασία που αγκάλιαζε το περιεχόμενο και αναδείκνυε το προϊόν. Τα τρία μπουκαλάκια κρασιού τοποθετήθηκαν σε οριζόντια διάταξη και για να ικανοποιηθεί το αίτημα να είναι ορατό ένα μέρος των προϊόντων δημιουργήθηκαν τρύπες στη συσκευασία από τις οποίες εξείχαν οι λαιμοί των φιαλών. Καθώς τα μπουκάλια είχαν μικρή απόσταση μεταξύ τους η συσκευασία έδινε την αίσθηση ότι τα αγκαλιάζει και έτσι φθάσαμε στο αποτέλεσμα που επιθυμούσε ο σχεδιαστής και ο πελάτης του. Για υλικό επιλέχθηκε ένα ανακυκλωμένο χαρτί ιδιαίτερης υφής που ταίριαζε με το vintage ύφος του σχεδιασμού της συσκευασίας.
Το βραβείο
Το εξαιρετικό αποτέλεσμα όλων των συντελεστών επιβεβαιώθηκε στην εκδήλωση Pack & Label Days2017, με την απονομή του Χρυσού βραβείου.