Όλη η επιχείρηση σε μία μικρογραφία! Οι εταιρικές κάρτες είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία marketing. Μία εταιρική κάρτα δίνει την πρώτη καλή εντύπωση και όπως γνωρίζετε έχουμε μόνο μία ευκαιρία για να κάνουμε καλή πρώτη εντύπωση.
Μία άριστη, διαφοροποιημένη κάρτα θα προξενήσει ενδιαφέρον και θα αυξήσει το memorability. και μένει εκεί που πρέπει να βρίσκεται για να την υπενθυμίζει. Είναι ένα αποτελεσματικό μέσο δημιουργίας εικόνας και εκφράζει την αληθινή εικόνα μίας επιχείρησης.
Ο θυμόσοφος Ελληνικός λαός λέει πως “Η φθήνια τρώει τον παρά!” Ακριβώς το ίδιο ισχύει και στον χώρο της Τυπογραφίας. Αναλογιστείτε το πραγματικό κόστος για εσάς και την εταιρεία σας αν έχετε μία αδύναμη, φτωχή, αδιάφορη και φθηνή εταιρική κάρτα. Ενδεχομένως η επιλογή σας να εκτυπώσετε φθηνότερες κάρτες να σας γλυτώσει μερικά χρήματα, αλλά πως θα μετρήσετε μία απώλεια πώλησης, επειδή η κάρτα σας προξενεί αλγεινή εντύπωση;
Δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα στο σχεδιασμό τους και σκεφτείτε με προσοχή το περιεχόμενό τους, γιατί μπορείτε να προσθέσετε ακόμη και χάρτη, φωτογραφία, σλόγκαν ή και προϊόντα. Επιλέξτε με σοφία, το μέγεθος, το χρώμα, την επεξεργασία. Σκεφτείτε να την κάνετε 2πτυχη ή και 3πτυχη. Τα πιο κατάλληλα χαρτιά είναι από 170 έως 400 γραμμάρια.
Μην μείνετε στις παραδοσιακές κάρτες. Κάντε τις κάρτες σας να ξεχωρίζουν! Επιλέξτε ένα απο τα διαθέσιμα ειδικά χαρτιά ή επεξεργασία όπως ανάγλυφο, ειδικό κοπτικό, ματ ή γυαλιστερή πλαστικοποίηση, λευκό πάνω σε μαύρο ή συνδυασμό όλων αυτών και ξεχωρίστε! Προσθέστε εικόνα ή QR code που οδηγεί σε landing page στο website σας.
Η καταγωγή της κάρτας μας ταξιδεύει πίσω στον 15ο αιώνα, όπου τις χρησιμοποιούσαν ως κάρτες κλήσης ή επισκεπτηρίου κυρίως οι αριστοκράτες και οι εκπρόσωποι της ανωτέρας τάξης για να ανακοινώνουν μία επίσκεψη ή να προσκαλέσουν κάποιον. Τότε, η μπροστινή πλευρά είχε το όνομα του κατόχου της, ενώ η πίσω πλευρά ήταν κενή για το σημείωμα.
Τον 17ο αιώνα οι κάρτες εξελίχθηκαν σε Trade cards και έγιναν πολύ δημοφιλείς στο Λονδίνο, κυρίως για εμπορικό σκοπό. Στην μία πλευρά της κάρτας προστέθηκε ένας χάρτης για να οδηγεί τους ενδιαφερόμενους στο κατάστημα, καθώς δεν είχε γίνει ακόμη ονοματοδοσία στους δρόμους.
Κατά τον 19ο αιώνα τις ενστερνίστηκαν και οι εκπρόσωποι της μεσαίας τάξης προσθέτοντας το επάγγελμά τους. Λίγο αργότερα στις κάρτες προστέθηκε το πορτραίτο του κατόχου και μετά η φωτογραφία του. Με την εξέλιξη της τυπογραφίας η κάρτα διαθόθηκε και σε κάποιες περιπτώσεις περιείχε πρωτότυπα σχέδια, ζωγραφική και άλλα. Η συλλογή αυτών των καρτών έγινε χόμπυ και έτσι άρχισε η σύγχρονη εποχή.
Αυτά συνέβαιναν σε γενικές γραμμές κυρίως στην Ευρώπη. Στην Ιαπωνία οι κάρτες περιέχουν όσο γίνεται περισσότερες πληροφορίες, δηλαδή είναι κάτι σαν μικρό βιογραφικό, ενώ είναι απαραίτητο να περιέχουν πληροφορίες σχετικά με το social status.