Όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενο κείμενο, οι επιχειρήσεις των κλάδων εστίασης και φιλοξενίας έχουν μία πληθώρα αναγκών σε θέματα έντυπης επικοινωνίας και τα έντυπα προϊόντα τους καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος αναγκών επικοινωνίας και χρήσης.
Περισσότερα για τα έντυπα των επιχειρήσεων μαζικής εστίασης εδώ:
https://fotolio.gr/entypa-gia-tis-epixeiriseis-estiasis-filoxenias/
Τι γίνεται όμως σχετικά με τα έντυπα των επιχειρήσεων που καλύπτουν σε εξοπλισμό της επιχειρήσεις μαζικής εστίασης; Ένα τέτοιο έντυπο ήταν και το εταιρικό brochure της επιχείρησης ESTIASI.
Project Overview
Το σχεδιαστικό γραφείο που μας είχε εμπιστευθεί και σε προηγούμενες εκτυπωτικές εργασίες, ζήτησε τη βοήθειά μας τον Οκτώβριο του 2017 για ένα πολύ φιλόδοξο project: τη δημιουργία ενός πολύ ξεχωριστού εταιρικού brochure για τον πελάτη τους, την εταιρεία ESTIASI.
H εταιρεία ESTIASI, με δραστηριότητα που ξεκινάει από το 1966, εξειδικεύεται στους εξοπλισμούς μαζικής εστίασης. Έχοντας μεταφερθεί σε καινούριες εγκαταστάσεις η εταιρεία θέλησε να ανανεώσει την εταιρική της παρουσίαση και συγκεκριμένα το εταιρικό brochure. Το νέο εταιρικό brochure έπρεπε να είναι έτοιμο μέχρι τις 24 Νοεμβρίου, καθώς η εταιρεία είχε σκοπό να το διαμοιράσει στην έκθεση XENIA, όπου λάμβανε μέρος και η οποία ξεκινούσε την επόμενη μέρα.
Με γνώμονα τη δημιουργία ενός μοναδικού και ιδιαίτερου εντύπου, το σχεδιαστικό γραφείο Caparo Design Crew μάς έστειλε το αρχικό προσχέδιο και τις προδιαγραφές που θα ήθελε να εφαρμόσει στη δημιουργία του. Από την αρχή καταλάβαμε ότι επρόκειτο για μια ιδιαίτερη εργασία με πολλές προκλήσεις και με το χρόνο να μετράει αντίστροφα.
The F Way
Το έντυπο αποτελούνταν από την «ένωση» τριών εντύπων, οκτασέλιδου και δύο δεκαεξασέλιδων που ήταν διαμορφωμένα σε διαφορετικά μεγέθη. Επιπρόσθετα το κάθε έντυπο ήταν από διαφορετικού βάρους χαρτί και μάλιστα είχαν επιλεχθεί είδη χαρτιών που ονομάζουμε «ειδικά» . Τέλος όλα μαζί τα έντυπα θα ενώνονταν με δύο εξώφυλλα τα οποία επίσης ήταν διαφορετικού μεγέθους.
Αμέσως καταλάβαμε ότι η βιβλιοδεσία για αυτό το έντυπο έχρηζε ιδιαίτερης προσοχής λόγω των διαφορετικών μεγεθών των εσωτερικών εντύπων αλλά και του διαφορετικού βάρους του κάθε ειδικού χαρτιού που είχε επιλεχθεί. Όταν μάλιστα είδαμε και τα τελικά αρχεία που περιείχαν έντονα φόντα σε όλη την επιφάνεια εκτύπωσης ήμαστε πλέον βέβαιοι. Και ενώ η χειροποίητη βιβλιοδεσία ήταν μία λύση, ο επιθυμητός αριθμός των εντύπων (3000 τεμάχια) και ο χρόνος που απαιτούνταν για να γίνουν τα έντυπα στο χέρι, την έκανε απαγορευτική.
Ανταποκριθήκαμε με επιτυχία στην πρόκληση δημιουργίας αυτού του εντύπου που περίκλειε τόσες μοναδικές επεξεργασίες και καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα company brochure που ικανοποίησε και πήρε το θαυμασμό όλων των εμπλεκόμενων μερών.
Ήταν ένα project το οποίο συγκέντρωνε σε ένα έντυπο προϊόν πολλές ιδιαίτερες λεπτομέρειες όπως η εκτύπωση ειδικών χαρτιών, η σύνθεση διαφορετικών εκτυπωτικών μεγεθών και η ιδιαίτερη βιβλιοδεσία. Και ας μην ξεχνάμε ότι έπρεπε συνεχώς να έχουμε στο μυαλό μας τον χρόνο που μετρούσε αντίστροφα και κάποιες φορές «απειλητικά»….
Συντάκτης : Στέλλα Καλαποτλή, Community Manager, Fotolio