Fotolio - Ψηφιακές & Offset Εκτυπώσεις

Ο Στρατηγικός σας συνεργάτης!

T +30 (216) 6000 500
Email: [email protected]

FOTOLIO S.A.
Λ. Κηφισσού 157-159

Open in Google Maps
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube
  • Google
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ
    • The F Experience
    • The F Advantage
    • The F Certificates
    • The F Care
    • The F People
    • The F Career
    • The F Policies
      • Κώδικας Δεοντολογίας
      • Πολιτική Ποιότητας
      • Κοινωνική Πολιτική
      • Περιβαλλοντική Πολιτική
      • Πολιτική Αειφόρου Διαχείρισης Δασών
      • Πολιτική Ασφάλειας Τροφίμων
    • GDPR
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ
  • AMEA
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Γλώσσα
    • EnglishEnglish
    • Italian Italian
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube
  • Google
EPANEK
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • Εκτύπωση Offset
    • Εκτύπωση Ψηφιακή Offset
      • Digital Offset Indigo
    • Ψηφιακή εκτύπωση
      • Digital XEIKON
    • Συσκευασία
    • Εκτύπωση On Demand
    • Εκτύπωση με μεταβλητά δεδομένα
    • Εκτύπωση Large Format
    • Προεκτύπωση
    • Μετεκτύπωση
  • ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ
    • Εκδόσεις & Βιβλία
    • Εκτυπώσεις για την Εστίαση
    • Εταιρική Επικοινωνία
    • Εταιρική ταυτότητα
    • Οπτικό περιεχόμενο
    • Προβολή & Προώθηση
    • Πωλήσεις & Marketing
  • FOTOLIO360
    • FOTOLIO360 για Designers
    • FOTOLIO360 για Επαγγελματίες
    • FOTOLIO360 για Επιχειρήσεις
  • TΗΕ F SUPPORT
    • Το λεξικό της τυπογραφίας
    • FAQs
  • SHOWROOM
  • BLOG
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • BLOG
  • Digital Offset
  • «Παντρεύοντας» προϊόν με συσκευασία
Fotolio Marketing
Tuesday, 12 September 2017 / Δημοσιεύτηκε Digital Offset, Offset printing, Product packaging

«Παντρεύοντας» προϊόν με συσκευασία

fotolio the blog Syskevasia the right fit with product02

Η συσκευασία είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές του Product marketing και του marketing mix για τα φυσικά αγαθά. Όταν οι καταναλωτές πηγαίνουν σε ένα σούπερ μάρκετ ή ένα κατάστημα, δεν βλέπουν ένα καινοτόμο προϊόν ή ένα γευστικό τεμάχιο τροφής. Αυτό που βλέπουν είναι η συσκευασία!

Καθώς η πλειοψηφία των αγοραστικών αποφάσεων γίνονται μπροστά από το ράφι, ένα ελκυστικό, μοναδικό αλλά και πρακτικό σχέδιο συσκευασίας αποτελεί ένα βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τους κατασκευαστές και τους λιανοπωλητές. Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να είναι ελκυστική για να προσελκύσει και να κρατήσει τα μάτια και την προσοχή των καταναλωτών, και να χρησιμεύει ως ένα αποτελεσματικό και λειτουργικό δοχείο.

 

Απαίτηση για ελκυστική συσκευασία

Τα περισσότερα φυσικά προϊόντα απαιτούν συσκευασία. Αυτό περιλαμβάνει τον σχεδιασμό ενός κουτιού ή ενός περιτύλιγματος που περιέχει το προϊόν. Εκτός από τη λειτουργία που εξυπηρετεί – να κρατάει και να προστατεύει το προϊόν – είναι επίσης ένα ισχυρό εργαλείο πώλησης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο σχεδιασμός της συσκευασίας και, κατά συνέπεια, η εκτύπωση για συσκευασίες κερδίζει όλο και περισσότερο την προσοχή και τις επενδύσεις των εταιρειών. Οι ιδιοκτήτες των μαρκών γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί προς τους σχεδιαστές και τους τυπογράφους στην προσπάθειά τους να διαφοροποιήσουν τα προϊόντα τους σε μία όλο και πιο πολυσύχναστη αγορά.

 

Χρήσεις της συσκευασίας

Η συσκευασία:

  • Προστατεύει το προϊόν, μειώνοντας τα κόστη που οφείλονται σε φθορές ή αλλοιώσεις
  • Προβάλλει το προϊόν, συμπληρώνει άλλες προωθητικές δραστηριότητες και δίνοντας πληροφορίες
  • Παρέχει επιπρόσθετη αξία και διαφοροποίηση, παρέχοντας αυξημένη αιτιολόγηση αγοράς, ευκολότερη διανομή, καλύτερη συντήρηση, ασφάλεια στον καταναλωτή, δυνατότητα πακετοποίησης με συμπληρωματικά προϊόντα.

Πέρα από την πρακτικότητα της συσκευασίας, το δοχείο ενός προϊόντος παίζει ένα σημαντικό ρόλο marketing και πολύ συχνά ανοίγει ένα διάλογο με τον καταναλωτή.

Διευκόλυνση πώλησης

Τα προϊόντα λιανικής που έχουν αγοραστεί με βάση την παρόρμηση εξαρτιούνται πολύ από τη συσκευασία για να επικοινωνήσουν πληροφορία και να ενθαρρύνουν την απόφαση αγοράς. Ένας αυξανόμενος αριθμός προϊόντων αγοράζονται χωρίς τη βοήθεια ενός εργαζομένου από το κατάστημα, μεγεθύνοντας έτσι τη δυνατότητα και την επίπτωση της συσκευασίας.

Προώθηση

Οι καλά σχεδιασμένες συσκευασίες προσφέρουν ένα εξαιρετικό μέσο προώθησης. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια άλλη μορφή διαφοροποίησης των προϊόντων. Επίσης, η χρήση των μεταβλητών στοιχείων φιλοδοξεί να καλύψει διάφορες ανάγκες, όπως η διατήρηση ενός πυρήνα στο σχεδιασμού, αλλά μεταβαλλόμενες πληροφορίες ανάλογα με το σκοπό, τον τελικό χρήστη και τα διαφορετικά προϊόντα της ίδιας σειράς.

Το προϊόν κάνει την συσκευασία ή η συσκευασία το προϊόν;

Μια ολοκληρωμένη λύση συσκευασίας θα πρέπει να φτιαχτεί γύρω από τις ανάγκες του προϊόντος. Όσο δελεαστικό και εάν είναι να δημιουργούμε εξαιρετικά σχέδια και να χρησιμοποιούμε ειδικές τεχνικές για την συσκευασία, το προϊόν θα πρέπει πάντα να είναι στην πρώτη γραμμή. Με τις εξελίξεις στην τεχνολογία συσκευασίας, οι δυνατότητες που έχουμε διαθέσιμες, είναι πολυάριθμες.

Είναι δικαιολογημένο το γεγονός ότι οι πελάτες μας έχουν υψηλές προσδοκίες για τη συσκευασία, που θέλουν να δημιουργήσουν για το προϊόν τους. Το να ξεχωρίζεις στο ράφι είναι ένα πολύ ισχυρό κριτήριο. Ωστόσο, αυτό δεν πρέπει να γίνεται ποτέ σε βάρος της πρακτικότητας. Φαντασία και πρακτικότητα πρέπει να ευθυγραμμίζονται. Τότε είναι που γεννιέται μια εξαιρετική συσκευασία.

ἐν ἀρχῇ ἦν το προϊόν

Όταν πρόκειται για τη δημιουργία της ιδανικής συσκευασίας για ένα προϊόν, πολύ συχνά οι ενδιαφερόμενοι στρέφουν το ενδιαφέρον τους στην συσκευασία και στην καλύτερη δημιουργία της χωρίς να θυμούνται ότι πάνω από όλα είναι το προϊόν. Αυτή είναι μια λανθασμένη πρακτική, γιατί ναι μεν είναι η συσκευασία που ελκύει την προσοχή του καταναλωτή, αλλά στο τέλος της ημέρας, στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι το προϊόν στο εσωτερικό της που θα χρησιμοποιηθεί.

Πρακτικά ζητήματα

Οι ενδιαφερόμενοι καλλιεργούν συχνά προσδοκίες για τη συσκευασία που ελάχιστα λαμβάνουν υπόψη το προϊόν και τις ιδιότητές του. Για παράδειγμα, δεν μπορεί κανείς να εφαρμόσει οποιοδήποτε είδος χαρτιού για μια συσκευασία που έχει ως στόχο να κρατήσει ένα πολύ βαρύ προϊόν στο εσωτερικό της. Το βάρος του προϊόντος και η θέση στην οποία θα τοποθετηθεί (συνήθως ένα ράφι άγνωστου ύψους) παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην επιλογή του χαρτιού ή οποιοδήποτε άλλου υλικού συσκευασίας που θα χρησιμοποιηθεί, καθώς και στο σχεδιασμό του πυθμένα που θα έχει η συσκευασία. Κανείς δεν θέλει έναν δυσαρεστημένο καταναλωτή που βρέθηκε με το προϊόν χυμένο πάνω του στην προσπάθειά του να το πάρει από το ράφι.

Ασφάλεια καταναλωτή

Ένα άλλο παράδειγμα όπου το προϊόν πρέπει να ληφθεί υπόψη πριν από τη δημιουργία της συσκευασίας, αφορά στις περιπτώσεις όπου το προϊόν έρχεται σε απευθείας επαφή με τη συσκευασία. Αλλεργίες και πιθανοί διατροφικοί ερεθισμοί είναι ένα πιθανό σενάριο που οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να λάβουν πολύ σοβαρά υπόψη τους, όταν θα αποφασίσουν σχετικά με τη συσκευασία του προϊόντος τους.

 

Αντί επιλόγου

Πριν φτάσουμε στην αναζήτηση απάντησης στο ερώτημα «Τι είδους συσκευασία να δημιουργήσω για το προϊόν μου;”, θα πρέπει να γνωρίζουμε λεπτομερώς την φύση και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος που θέλουμε να συσκευάσουμε.

 

Συντάκτες: Ηλίας Καπετανίδης, Στέλλα Καλαποτλή

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

  • Tweet
Tagged under: design, digital offset, packaging, συσκευασία, συσκευασία και προϊόν, σχεδιασμός

Διαβάστε περισσότερα

salon des cent toulouse lautrec benaki museum
Έκθεση- Αφιέρωμα στον Toulouse Lautrec
fotolio the blog how to design a package 01 1024x576
Χρήσιμες συμβουλές για τον σχεδιασμό συσκευασίας
Vellios School of Art @ Fotolio
Vellios School of Art @ Fotolio

Featured Posts

  • F Lamina

    LAMINA Model FL E FULL SHEET LAMINATOR

    0 comments
  • aimodosia 15 logoi axizei entaxete zoi sas 750x400 1

    Φοιτητική Ομάδα Εθελοντικής Αιμοδοσίας

    0 comments
  • xamogelo tou paidiou 1 1021x576

    Εκτύπωση μονόφυλλου ενημέρωσης για το Χαμόγελο & Τρόπους στήριξης.

    0 comments
  • Fotolio kai oi mystikoi kosmoi

    Η FOTOLIO και «οι μυστικοί κόσμοι του Ευγένιου Τριβιζά»

    0 comments
  • Vellios School of Art @ Fotolio

    Vellios School of Art @ Fotolio

    0 comments

Archives

  • November 2023
  • December 2019
  • November 2019
  • Γενάρης 2018
  • December 2017
  • November 2017
  • October 2017
  • September 2017
  • August 2017
  • July 2017
  • June 2017
  • November 2016
  • October 2016
  • September 2016

Categories

  • Color-technology
  • Company news
  • Digital Offset
  • Digital printing
  • Interviews
  • large format printing
  • Offset printing
  • Printing techniques
  • Product packaging
  • Promo packaging
  • Promotional material
  • Tips
  • Variable Data Printing

Διεύθυνση

Άνοιγμα στο Google Maps


Αριθμός Εθνικού Μητρώου Παραγωγών Αποβλήτων: 10708
EPANEK

EPANEK

e bannerespaEΤΠΑ460X60

e bannerespaEΤΠΑ460X60

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • Εκτύπωση Offset
    • Εκτύπωση Digital Offset
    • Ψηφιακή Εκτύπωση
    • Συσκευασία
    • Εκτύπωση On Demand
    • Variable Data Printing
    • Large Format Printing
    • Υλικά & Επεξεργασία
    • Προεκτύπωση
    • Μετεκτύπωση
  • ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ
    • Εταιρική ταυτότητα
    • Πωλήσεις & Marketing
    • Εταιρική Επικοινωνία
    • Προβολή & Προώθηση
    • Εκδόσεις & Βιβλία
    • Υλικά για Εκδηλώσεις
    • Εκτυπώσεις για την Εστίαση
    • Οπτικό περιεχόμενο
  • FOTOLIO360
    • Για Designers
    • Για Επαγγελματίες
    • Για Επιχειρήσεις
  • THE F SUPPORT
    • Το λεξικό της τυπογραφίας
    • FAQs
  • SHOWROOM
  • BLOG

© 2017-2023 All rights reserved. Fotolio S.A.
ΓΕΜΗ: 086002202000
Created by FOTOLIO Digital Marketing team - Developed by Infinity Web

TOP